The Weight of Chains (2010)

Autor Sunsetter 21.09.2011. Pregleda: 20029
12345678910    Naša ocena: 9.00
Loading...Loading...

The Weight of Chains PosterTežina lanaca (ili možda bolje okova) je odličan dokumentarac na temu raspada Jugoslavije. Mogu se kladiti da svako od vas ima neku svoju teoriju o tome zašto se sve raspalo, zašto nismo mogli živeti zajedno pod istim krovom. I garant ste gledali gomilu dokumentaraca na ovu temu.
Sada zaboravite na sve to. Ovo je prava stvar. Mislim ono, meni se ovaj film sviđa, i slažem se sa svim rečenim u njemu, i toplo vam preporučujem da ga pogledate.
Kada bi film podelili u poglavlja, ona bi se zvala ovako:

1. Šta je bila Jugoslavija i šta je ona predstavljala za njene stanovnike?
2. Kome je Jugoslavija bila trn u oku i zašto?
3. Kako je sve počelo, ili što rekoše u Ničijoj zemlji – Ko je počeo rat?
4. Demonizacija Srba, zašto smo morali proći kao žrtveno jagnje?
5. Odlazak Crne Gore i Kosova, finalizacija raspada.
6. Kolonizacija.
7. Šta sad? – zaključak/ideje

Svako od nas ima neku ideju o Jugoslaviji i šta je ona predstavljala… Neki prvo pomisle na komunizam i koliko je to bilo loše, neki su nostalgični i sećaju se slobode i crvenog pasoša bez mane što prolazi grane… Zajednica naroda i narodnosti, kako to da smo živeli i radili zajedno 50 godina i onda upali u bratoubilački rat? Ko je kriv? Da li smo mi krivi?
Sve ove teme su detaljno razrađene u ovom filmu. Dokumentarac nije standardni koji se može naći na TV-u, vrlo je kritičan prema SAD i EU dok zastupa ideju podjednake krivice za početak rata među svim zaraćenim stranama.
U svakom slučaju, da ne ulazim u političke teme, te da mi recka ostane politički korektna, staću ovde. Film se lako gleda, pun je humora, ponegde i crnog, a opet je veoma materijal za razmišljanje, a šta vi iz toga shvatite… Vaš problem :)



Info:

Naziv: The Weight of Chains
Žanr: Dokumentarni | Istorijski
IMDb rejting: 7.8/10 (426 glasova)
Režija: Boris Malagurski
Igraju: Rade Aleksic, James Bissett, John Bosnitch, Michel Chossudovsky, Bosko Cirkovic

Linkovi: IMDbOfficial SiteRT


Trejler:




Skini:

Naziv: The.Weight.Of.Chains.2010.DOCU.DVDRip.XviD-JETSET
Trajanje: 125 min
Veličina: 700 MB
Video: Xvid – 624 x 352 – 650 kbps
Audio: MP3 2.0 – 128 kbps VBR

Uputstva: DLCTorenti

Torrenti: DirectTorrageTorcacheZoinkTPBKAT

Titlovi: ENSR

    26 komentara na "The Weight of Chains (2010)"

  • Dujka says:

    Odgledao sam film jos pre par meseci na youtube, pa sam sutra dan jos jednom hteo da ga odgledam ali je bio sklonjen!:s

    Svima bih preporucio da ga odgledaju jer je najnegativniji film na sve ono sto se izdesavalo 90ih…

    • palus says:

      vidim pise demonizacija srba na srpskoj stranici garant vam se svidza jest to meni sega nekad isto ko kad bi rekli demonizacija ustasa il demonizacija talibana u afganistanu il demonizacija njemaca il staljina il idi amina sve te demonizacije nisu nastale bezveze , ja nisam nacionalista al brate dok svi narodi ne preuzmu odgovornost za zlocine a pogotovo srbi jer niko nije htio hrvatske republike u srbiji ni muslimanske krajine u srbiji srbi su htjeli srpsko u drugim republikama i to nisu kao sto znamo trazili demokratski pa kad mi ovako preporucis film onda moram rec 0 kokica za distanciranje koje bi ko normalan kriticar trebo imat …

  • mmg says:

    Gledah ga i ja ranije. Zanimljiv osvrt na staru Jugu,ratove,nove drzavice i politiku.

    E da je sad 1970-a.Sve bi pametnije uradili.

  • Alexa says:

    Tek sada shvatam kakva je to farsa bila ….

  • Rexxxona says:

    Gledao sam film jos pre 2-3 meseca i mislim da je extra odradjen!! SVAKA CAST!!

  • pisem says:

    preporucujem

  • palus says:

    vidim pise demonizacija srba na srpskoj stranici garant vam se svidza jest to meni sega nekad isto ko kad bi rekli demonizacija ustasa il demonizacija talibana u afganistanu il demonizacija njemaca il staljina il idi amina sve te demonizacije nisu nastale bezveze , ja nisam nacionalista al brate dok svi narodi ne preuzmu odgovornost za zlocine a pogotovo srbi jer niko nije htio hrvatske republike u srbiji ni muslimanske krajine u srbiji srbi su htjeli srpsko u drugim republikama i to nisu kao sto znamo trazili demokratski pa kad mi ovako preporucis film onda moram rec 0 kokica za distanciranje koje bi ko normalan kriticar trebo imat …sory ti gore sefe slucajno sam tebi na replay

    • Sunsetter Sunsetter says:

      Brate, ja rekoh kako je u filmu, nisam misljenja da smo bez preke potrebe demonizirani, realno, najvise smo sranja napravili, mada, mislim takodje da ni u cem ne valja preterivati, realno, svi smo ista govna… Dakle, to za demonizaciju rekoh zato sto je tako receno u filmu, ne zato sto je to moje misljenje :) Ko sto rekoh na kraju recke, probao sam da ostanem politicki korektan. Jel ok?

    • gde bas mene says:

      Pazi ga ovaj palus ˝demonizacija ustaša˝ . Uostalom zasto su albanci mogli da dobiju na Kosovu i Metohiji kada to nije nikada ni bila njihova drzava. Oni trazili i dobili, a mi Srbi ne mozemo. Zato nastavi da lupetas, bas mi se svidja tvoje razmisljanje.

  • Boban says:

    Da odma kazem da sam pravoslavac a sad:
    Zna se ko' je poceo rat,velikosrpske usijane glave.Generalno
    gledajuci ne moze se reci da su srbi poceli rat u cijelini ali
    veci dio njih jest.
    Mi muslimane zovemo "turcima" a vise turske krvi imamo mi nego oni.
    Znate li da su nase BABE radjale tursku djecu godinama.
    Film nisam pogledao,ali cu obavezno pogledati.

    • palus says:

      ma ne samo mi sega ovo srbi zrtveno jagnje jadni oni a sto se radilo svasta i eto nevine ih demonizirali kokicaru moj volim inace tvoje prezentacije kritike i sale al si brate pretjero

    • Sunsetter Sunsetter says:

      Ja rekao samo kako je u filmu receno, dakle bukvalno prepricao film, to sto sam nazvao poglavlje "demonizacija Srba" nije moje licno misljenje vec je tako receno u filmu. :) Izvini na nespretnom izrazavanju ;)

    • propagandasd says:

      Vidi sine, pišeš jekavicom, tvrdiš da si Pravoslavac. Logično je da si Srbin iz Bosne, jel' tako? Srbin iz Bosne ni u najvećem bunilu ne bi naveo ovo što si ti iznad. Stoga, jako sumnjam u ovu prvu rečenicu.A i ova rečenica te diskredituje ''ne moze se reci da su srbi poceli rat u cijelini ali veci deo NJIH jest''. Da si Srbin rekao bi NAS.

      Ovaj drugi deo sa babama i žabama neću ni da komentarišem.
      E sad, Srbi su svoj deo krivice u ratu prihvatili (možda i više nego što treba). Šta ćemo sa ostalima? ''Velikosrpske usijane glave''= agresori, ratni zločinci, silovatelji i manijaci, pljačkaši, oduzimači nedužnih života, teroristi i sadisti bradatih lica i od besa i ludila zakrvavljenih očiju; krvoloci; vukodlaci.
      Svi ostali = pasivni, jadni, nenaoružani, nemoćni, goli i bosi, sačinjeni isključivo od žena i dece , bezazleni, tužnih napaćenih lica umivenih suzama.
      Bojim se da u zapadnom javnom mnjenju od 9/11 ta priča više ne pije vodu. A film obavezno pogledaj.

    • Boban says:

      Rekao sam NjIH zato sto ne spadam medju takve ljude i sto ih
      se stidim.Da bosanac sam pravoslavac a NE SRBIN.

  • dedaBaja says:

    Palus, bre sta lupas i u cije ime, prestavi se, odakle si, koju ti naciju zastpas breee.

  • потомак демона says:

    Погледати документарац па онда пљувати. Ти брате Србине православни мало размишљај својом главом пре него потрчиш пред руду да изјавиш како смо ето ми криви за све. Рат је оркестриран, као у осталом сви догађаји даље. Чуј,наши убијали а њихови брали цвеће. И сад и пре 50 година.

  • bosanac says:

    mislim da se mi u bosni trebamo najvise nervirati oko ovih stvari…film je dosta izvrnut tj znamo svi ko je kriv, komsije srbi i hrvati…necu da duzim, mi smo od ovog svega najvise najebali, najvise smo stradali, nikog nismo prvi dirali, a u ovom filmu se negiraju te neke stvari koje su jasne i ne treba se bjezat od odgovornosti nego neko treba preuzeti odgovornost i krenut naprijed…mozda je amerika napravila takav teren srbima da su oni ispali medijski kao neki narod iz pakla, ne slazem se da su to ali je jasno sta srbi i hrvati uradise od onakve zemlje…al nema veze mi opet najvise volimo ono sto je bilo prije, da nam neko predlozi yugoslaviju mi bi je opet zelili…eto najebali smo jednostavno jer smo bili druge vjere, da nije zalosno bilo bi smjesno….Sta sve hocu da vam kazem, ne mrzim nikog, svi su mi sad ok ali treba pravit realne filmove i predstavljat realno, a ne izvrcat istinu iako film ima dobrih dijelova mislim da nije realan i da sve nije realno odradjeno

    • I says:

      u filmu su pokazane cinjenice! e sad ako si ti doziveo taj rat i osetio, verujem da sudis po svojim utiscima ..

  • trezi mi neki serijal jeli moze neko da mi pomogne says:

    ej a zasto nemogu da ga gledam online ovdje sta mi treba da instaliram!!! hvala u naprijed!!!!

  • I.M. says:

    Odlican film, krivac je narod a onda zapadne sile. Je.. im majku lopovsku, zaratise bracu i sestre i pokradose nam sve. Umesto da zivimo od nase ekonomije mi moramo da placamo dugove…. Enivej ja sam iz crne gore i muslimanske sam veroispovesti. Ljude delim na dobre i lose a ne na nacionalistickoj osnovi a da zaboravih ozenjen sam sa Pravoslavnom crnogorkom :D

    • I says:

      Da bukvalno je rat nastao manipulacijom Austrije i Nemacke nad Hrvatskom kako bi se odcepili od Jugoslavije i profitirala i osvetila iz 2 svetskog rata. Da bi se na kraju tu umesao SAD i manipulacijom na kosovu i tako profitirali jos bolje i vrednije.
      Ali ako bi se ponovu udruzili i bili Jugoslavija (samo nekim drugim imenom) verujem da bi bili jos mocniji, pogotovu posle ovakvih saznanja i cinjenicama. Ali to snosi i druge posledice .. tipa da ne bude evropska unija vec: balkan unija i svi budemo ujedinjni s nasom valutom! :)

  • jovana says:

    pretvori se i ovaj sajt u jutjubraspravenekadasnjebrace… :/

  • bosanac says:

    @"I" druze ne po utiscima, bilo je propagande sa svih strana, nije mi cilj da sad prihvatim takozvanu "bosnjacku" propagandu…pripadnik sam tog naroda ali nisam pristalica tih ekstremnih struja koje su ovdje bile od 90-95…samo sto ti hocu reci da je jasno ko je podsticao sve ovo da se desi ako cemo pricati od 6 naroda, onda se zna ko je tu najvise doprinjeo toj situaciji…realno mi u bosni smo gledali da se izvucemo iz svega toga koliko god smo mogli i distancirali smo se od svega toga koliko god smo mogli i da je bila ikakva sansa da se ostane mi bi ostali, al je bilo ocito sta je hrvatska i srpska politika naumila sa bih..zato mislim da je zalosno to sto se uradilo narodima bih…zato mislim da je film dobar u dosta djelova, ali da nije izbalansiran…nismo ni mi nosili cvijece ali smo uvijek trazili najbolji nacin da se sve preknine i trazili da izbjegnemo sukob dok su se u druge dvije zemlje kovali planovi..

  • buRago says:

    Preporuka