Kokanje meseca: avgust 2010

Autor ShiftDelete 2.09.2010. Pregleda: 1543
12345678910    Naša ocena: 10.00
Loading...Loading...

Kokanje meseca: jun 2010Dok drugi kupuju pernice i olovke u boji za prvi septembar, vi zgubidani piratski sedite na našem sajtu i rifrešujete strane u nadi da ?emo vašu glad za novim holivudskim ostvarenjima utoliti izbacivanjem nekog novog besplatnog filma za skidanje. Za danas nemamo baš puno toga novog, ali avgust je za nama, bilo je puno materijala, pa da vidimo koja ostvarenja su obeležila prethodni mesec i zašto.

Serija:

Dr. Haus. Ovde nema puno toga da se kaže. Jedna od najplodonosnijih serija na televiziji ikada izneta da ramenima beskompromisnog Hjua Lorija koji se potrudio da kompletnih šest sezona provedenih u bolnaji ni za trenutak ne postanu dosadne. ?ekali smo neko vreme za objavljivanje ovog sinonima za re? „serija“, ali ?ekanje se isplatilo.

Igra:

Bully. Iako nisam veliki fan gejming kulture i svakako ne jedan od onih ko je na našem sajtu zadužen za istraživanje tih predela, ostali urednici su me uputili da ovo svakako jeste jedna od najboljih igrica na našem sajtu, a samim tim i u avgustu. Ukoliko niste pro?itali detaljnu recenziju o sveopšte kul i nasilnoj igrici, molim da što pre kliknete na link.

Muzika:

Arcade Fire – The Suburbs. Album koji se pokazao podjednako zarazan kao trivijalne numere duž budvanske rivijere koje ne možete da ne ?ujete, za razliku od istih ima šta da ponudi svima, pa je tako njegova slojevitost, iskuliranost i vraška dominacija na listama ovog leta dovela do toga da je ovo plo?a koju definitivno morate preslušati ?ak i ako niste fan indi zvuka. U teškoj konkurenciji sa Brajanom Vilsonom odnosi pobedu, a mi smo sigurni da ?e se “The Suburbs” slušati još poprili?no dugo.

Film:

Running Scared je moj omiljeni film. Kao IKADA. Tako da, da mi je neko zabranio da mu dam 10 zvezdica i da ga stavim kao najbolji film meseca avgusta, prislonio bih mu utoku uz slepoo?nicu i uzviknuo “Fuck you, you’re gonna fuckin die, you piece of fuckin shit!” baš kao što to ?ine protagonisti ovog divnog, uznemiruju?eg dela.

A šta se vama najviše svidelo ovog meseca?

Odgovori na "Kokanje meseca: avgust 2010"