Kokanje meseca: avgust 2010

Autor ShiftDelete 2.09.2010. Pregleda: 1492
12345678910    Naša ocena: 10.00
Loading...Loading...

Kokanje meseca: jun 2010Dok drugi kupuju pernice i olovke u boji za prvi septembar, vi zgubidani piratski sedite na našem sajtu i rifrešujete strane u nadi da ćemo vašu glad za novim holivudskim ostvarenjima utoliti izbacivanjem nekog novog besplatnog filma za skidanje. Za danas nemamo baš puno toga novog, ali avgust je za nama, bilo je puno materijala, pa da vidimo koja ostvarenja su obeležila prethodni mesec i zašto.

Serija:

Dr. Haus. Ovde nema puno toga da se kaže. Jedna od najplodonosnijih serija na televiziji ikada izneta da ramenima beskompromisnog Hjua Lorija koji se potrudio da kompletnih šest sezona provedenih u bolnaji ni za trenutak ne postanu dosadne. Čekali smo neko vreme za objavljivanje ovog sinonima za reč „serija“, ali čekanje se isplatilo.

Igra:

Bully. Iako nisam veliki fan gejming kulture i svakako ne jedan od onih ko je na našem sajtu zadužen za istraživanje tih predela, ostali urednici su me uputili da ovo svakako jeste jedna od najboljih igrica na našem sajtu, a samim tim i u avgustu. Ukoliko niste pročitali detaljnu recenziju o sveopšte kul i nasilnoj igrici, molim da što pre kliknete na link.

Muzika:

Arcade Fire – The Suburbs. Album koji se pokazao podjednako zarazan kao trivijalne numere duž budvanske rivijere koje ne možete da ne čujete, za razliku od istih ima šta da ponudi svima, pa je tako njegova slojevitost, iskuliranost i vraška dominacija na listama ovog leta dovela do toga da je ovo ploča koju definitivno morate preslušati čak i ako niste fan indi zvuka. U teškoj konkurenciji sa Brajanom Vilsonom odnosi pobedu, a mi smo sigurni da će se “The Suburbs” slušati još poprilično dugo.

Film:

Running Scared je moj omiljeni film. Kao IKADA. Tako da, da mi je neko zabranio da mu dam 10 zvezdica i da ga stavim kao najbolji film meseca avgusta, prislonio bih mu utoku uz slepoočnicu i uzviknuo “Fuck you, you’re gonna fuckin die, you piece of fuckin shit!” baš kao što to čine protagonisti ovog divnog, uznemirujućeg dela.

A šta se vama najviše svidelo ovog meseca?

Odgovori na "Kokanje meseca: avgust 2010"