Kokanje meseca: jun 2010

Autor ShiftDelete 3.07.2010. Pregleda: 1534
12345678910    Naša ocena: 10.00
Loading...Loading...

Kokanje meseca: jun 2010Znam da vam sunce u vašem kraju toliko jako sija da vas zabole da pose?ujete 2kokice.com izme?u vašeg maštanja o moru i fudbalskim utakmicama koje se zahuktavaju na SP. Ipak mi kako ne bi ste ostali uskra?eni evo naše mese?ne rubrike pod nazivom „Kokanje meseca“ koja ima za cilj da vas podseti šta ste bitno propustili iz svake kategorije ovog meseca:

Film:

Ova kategorija je bila blaga katastrofa ovog meseca. Ne samo da su se pojavile najlošije komedije koje su izašle u poslednjih deset godina, ve? je ova „umetnost“ makar što se ti?e internet scene bila uskra?ena i za dobre letnje akcije, žestoke blokbastere i ostale efektivne pokretne slike za punjenje džepova producentima. Ipak, naš film meseca je „I Love You, Man“ koji se izuzetno svideo ve?ini naših posetilaca, ali posebno ribama, koje su nama nerdovima uvek na prvom mestu.

Serija:

Apsolutni pobednik je mini ostvarenje sa maksi zadatkom producentske ku?e HBO pod nazivom „Generation Kill”, jer su ovakva dela sve re?a, a sve potrebnija poluinteligentnim masama kojima je dosta smeha iz pozadine. Dejvid Sajmon je ?ovek koji je radio najbolje serije na svetu, a kada mu je poveren zadatak prikazivanja drugog lica ameri?kog rata u Iraku, na najsofisticiraniji na?in nas je naterao na smeh i suze. Televizijski program posle ovog ?oveka nikad više ne?e biti isti.

Igra:

Iako ne zaostajemo za svetskim trendovima i ako 2kokice.com imaju jasno zacrtan evropski put, pa i samim tim imamo mnogo prejebane i napredne igrice na sajtu, ovoga puta smo se odlu?ili da nam igra meseca bude najmanja i najmanje zahtevna igrica “Bloxorz” koju možete i verovatno ve? jeste igrali direktno na našem sajtu. Procenjujemo da je pojavljivanje ove igrice na 2kokice.com odnelo nekoliko hiljada radnih sati iz državnih kompanija.

Muzika:

Eminem – Recovery”. Šta re?i više o ovom momku što nije ve? re?eno, posebno u trenutku kda je jasno da je ovaj album definitivno najuspešniji album 2010, a Maršal proglašen za izvo?a?a decenije od kojih je 5 godina proveo u dubokoj izolaciji od sveta bore?i se sa svojom bolestima zavisnosti. Ovaj album se uvla?i pod kožu kakve god da su vam muzi?ke preference.

Odgovori na "Kokanje meseca: jun 2010"