Kokanje meseca: jun 2010

Autor ShiftDelete 3.07.2010. Pregleda: 1477
12345678910    Naša ocena: 10.00
Loading...Loading...

Kokanje meseca: jun 2010Znam da vam sunce u vašem kraju toliko jako sija da vas zabole da posećujete 2kokice.com između vašeg maštanja o moru i fudbalskim utakmicama koje se zahuktavaju na SP. Ipak mi kako ne bi ste ostali uskraćeni evo naše mesečne rubrike pod nazivom „Kokanje meseca“ koja ima za cilj da vas podseti šta ste bitno propustili iz svake kategorije ovog meseca:

Film:

Ova kategorija je bila blaga katastrofa ovog meseca. Ne samo da su se pojavile najlošije komedije koje su izašle u poslednjih deset godina, već je ova „umetnost“ makar što se tiče internet scene bila uskraćena i za dobre letnje akcije, žestoke blokbastere i ostale efektivne pokretne slike za punjenje džepova producentima. Ipak, naš film meseca je „I Love You, Man“ koji se izuzetno svideo većini naših posetilaca, ali posebno ribama, koje su nama nerdovima uvek na prvom mestu.

Serija:

Apsolutni pobednik je mini ostvarenje sa maksi zadatkom producentske kuće HBO pod nazivom „Generation Kill”, jer su ovakva dela sve ređa, a sve potrebnija poluinteligentnim masama kojima je dosta smeha iz pozadine. Dejvid Sajmon je čovek koji je radio najbolje serije na svetu, a kada mu je poveren zadatak prikazivanja drugog lica američkog rata u Iraku, na najsofisticiraniji način nas je naterao na smeh i suze. Televizijski program posle ovog čoveka nikad više neće biti isti.

Igra:

Iako ne zaostajemo za svetskim trendovima i ako 2kokice.com imaju jasno zacrtan evropski put, pa i samim tim imamo mnogo prejebane i napredne igrice na sajtu, ovoga puta smo se odlučili da nam igra meseca bude najmanja i najmanje zahtevna igrica “Bloxorz” koju možete i verovatno već jeste igrali direktno na našem sajtu. Procenjujemo da je pojavljivanje ove igrice na 2kokice.com odnelo nekoliko hiljada radnih sati iz državnih kompanija.

Muzika:

Eminem – Recovery”. Šta reći više o ovom momku što nije već rečeno, posebno u trenutku kda je jasno da je ovaj album definitivno najuspešniji album 2010, a Maršal proglašen za izvođača decenije od kojih je 5 godina proveo u dubokoj izolaciji od sveta boreći se sa svojom bolestima zavisnosti. Ovaj album se uvlači pod kožu kakve god da su vam muzičke preference.

Odgovori na "Kokanje meseca: jun 2010"