Kokanje meseca: maj 2010

Autor ShiftDelete 1.06.2010. Pregleda: 3650
12345678910    Naša ocena: 10.00
Loading...Loading...

Kokanje meseca: maj 2010Evo nas na pragu nove kategorije na 2kokice.com. Dakle odlučili smo da napravimo mesečni izveštaj i preporučimo vam najbolje iz svake kategorije, a vi konzumenti kakvi ste se zapitate kako je nešto moglo da vam promakne i zatim obavezno pogledate, preslušate, odigrate…

Igre: Max and the Magic Marker (2010)
Iako smo imali maksimalno nabudžene 3d igrice ovog meseca, zajedno sa dugo očekivanim ostvarenjima programera koji rade za bolesno velike kompanije, pobedu je definitivno odnela ova 2d puzzle igrica zbog šarma, jednostavnosti i prihvaćenosti među širokom publikom, a ne samo među zagorelim gejmerima. Ovu igricu su igrali svi koje znam, posebno oni koji su me (pošto naravno ne znaju da sam ja odgovorni kriminalac iza 2kokice.com) uveravali da za sajt nikad nisu čuli.

Serije: The Office – Sezone 1-5 (2005-2009)
Ovo je tako definitivno i zacementirano. Serija je toliko univerzumski kul da razmišljamo da je izaberemo i za sledeći mesečni izbor. Iako sam se libio da pišem o njoj još od osnivanja kokica zato što sam mislio da neću umeti da je predstavim najbolje, ovog meseca sam je konačno uputio u etar i jako sam srećan zbog toga. Ovu seriju obožavaju svi urednici 2kokice.com i zato je u našim srcima.

Muzika: Evo sada zajeba. Svi se sećate da je BigBlack napisala recenziju za The National – High Violet i zatim ste shvatili da je više nema na našem sajtu. To nam je prvo čedo zbog koga smo dobili prvu opomenu za pirateriju, a kasnije nam je i sajt bio isključen na nekoliko sati. Postupili smo pametno i rešili da (za sada) sklonimo taj post sa sajta i nastavimo sa radom. The National je naš izbor albuma meseca.

Film: Kick-Ass (2010)
Naravno. Kada se neko igra sa našim snovima iz detinjstva, ima odličan smisao za humor i sjajne glumce, zatim idealnu premisu i super saundtrek nije teško da prodre do našeg srca. Kick-Ass je sve to, iako pomalo osporavan film. Nije samo što ovog meseca nosi daleko najvišu ocenu. Ovaj film prosto vredi.

Odgovori na "Kokanje meseca: maj 2010"